انتصاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره جدید در گروه پوراتوس

پوراتوسپوراتوس، بلژیک، 20 دسامبر 2021
آقای پیر توسو به عنوان مدیرعامل جدید و آقای سدریک ون بل، به عنوان رئیس هیئت‌مدیره جدید گروه پوراتوس منصوب شده و آغاز به کار رسمی این دو نفر از اول ژانویه 2022 خواهد بود. آنها مشتاقانه منتظر افزایش تأثیر جهانی پوراتوس و دست‎‌‌یابی به گردش مالی پنج میلیارد‌یورویی تا سال 2030 هستند.با توجه به خانوادگی بودن شرکت پوراتوس، انتصاب‌های جدید در رهبری، تاکیدی بر میراث شرکت، ثبات بلند‌مدت و تداوم تاریخی آن محسوب می‌شود.

درباره پوراتوس

پوراتوس یک گروه بین‌المللی است که طیف کاملی از مواد اولیه و خدمات نوآورانه را برای صنعت قنادی، نانوایی و شکلات ارائه می‌دهد. محصولات گروه پوراتوس مورد استفاده صنعت‌گران، صنایع، خرده‌فروشان و فود‌سرویس‌ها در بیش از 100 کشور در سراسر جهان می‌باشد. دفتر مرکزی پوراتوس در بلژیک در جایی‌که کارخانه در سال 1919 تاسیس شد، قرار دارد. در پوراتوس به این اعتقاد دارند که مواد غذایی قدرت فوق العاده‌ای در زندگی ما دارد. آنها این مسئولیت بزرگ را ساده نمی‌گیرند، به‌همین دلیل است که با تبدیل فن‌آوری‌ها و تجربیات فرهنگ‌های غذایی در سراسر جهان از طریق فرصت‌های جدید، به مشتریان کمک می‌کنند تا در کسب و کار خود موفق باشند. و باور دارند که با هم، در سراسر کره زمین با ایجاد راه‌حل‌های غذایی نوآورانه در جهت سلامت و رفاه مردم به سمت آینده پیش می‌رویم.

سوابق کاری پیتر توسو

مدیر عامل جدید، پیر توسو، در طول 26 سال فعالیت حرفه‌ای خود در پوراتوس، تیم‌هایی با بهترین عملکرد را با موفقیت رهبری کرده است. او مستقیماً مسئول واحدهای مختلفی از جمله تحقیق و توسعه، بازاریابی، مدیریت محصول و فروش پوراتوس بوده است. او همچنین رویکرد سلامتی و تندرستی گروه را که از همان ابتدا سنگ‌بنای شرکت بوده، به طور کامل شکل داده است. وی قبل از این رهبری گروه تحقیق و توسعه در صنعت غذایی سراسر جهان و سرپرستی یک تیم بین‌المللی متشکل از 475 نفر را بر عهده داشت که تحقیقات را در سراسر جهان انجام می‌دادند.

پیر توسو جانشین دانیل مالکورپس که حدود 20 سال با موفقیت رهبری شرکت را بر‌عهده داشت، خواهد شد. مالکورپس در مورد این تصمیم‌گیری اظهار داشت: «تجربه پیر توسو در ظهور نوآوری، او را به مدیرعاملی ایده‌آل برای هدایت شرکت در قرن آینده تبدیل می‌کند.رهبری او در تجارت، با توجه به توانایی ذاتی خود در تحقیق و توسعه و نوآوری ثابت شده است. او ظرفیت زیادی برای درک نیازهای مشتریان ما و حس باورنکردنی برای ایجاد شراکت‌های پایدار در سراسر جهان دارد.

تمرکز بر مشتریان، کلید موفقیت پوراتوس

پیر توسو مدیرعامل جدید، گفت: « تمرکز منحصر‌به‌فرد پوراتوس بر مشتریان و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنیم، کلید موفقیت ما بوده است و ما اطمینان خواهیم داد که این افراد در مرکز توجه روزانه ما باقی بمانند. در پوراتوس ما بر این باوریم که غذا از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه توانایی تغذیه افراد با رژیم غذایی سالم، فراهم آوردن آسایش و راحتی، امکان برگزاری دورهمی برای جشن و سایر مراسم، همچنین اتحاد بین افراد با پیشینه‌های مختلف را در بر دارد. با توجه به جایگاه ویژه نوآوری در صنعت غذا ما دائماً در تلاشیم تا با ایجاد تحولات نوآورانه در راستای بهبود سطح سلامت و رفاه، ایجاد ارزش افزوده در کسب‌وکار مشتریان، مصرف‌کنندگان و بهبود شرایط کره زمین نقشی موثر ایفا نماییم. ما بلندپروازانه و با هدف دست‌یابی به گردش مالی پنج میلیارد یورویی تا سال 2030،  با فراهم‌آوردن ابزارهای مناسب، اثرات بزرگ‌تری در سطح جهانی در سال‌های آینده خواهیم داشت.

رئیس جدید هیئت‌مدیره پوراتوس، سدریک ون بل، برای اولین‌بار در سال 2016 به عنوان نسل سوم سهام‌داران به عضویت در هیئت مدیره گروه پوراتوس منصوب شد. او از سال 2003 شبکه جهانی موزه‌های شکلات (Choco-Story) در سطح جهان را مدیریت می‌کند. او عضو فعال چندین کمیته داخلی و رئیس بنیاد نسل بعدی کاکائو (Next Generation Cacao Foundation)، بنیادی پوراتوسی با ماموریت مشارکت در توسعه اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی کشاورزان و جوامع کاکائویی است.

ادی ون بل، رئیس فعلی هیئت‌مدیره اظهار داشت: « نسل سوم سهام‌داران طی فرآیند انتخابی دقیق با همکاری اعضای هیئت مدیره و سهامداران به اتفاق آرا سدریک را به عنوان رئیس هیئت‌مدیره آینده انتخاب کردند. سدریک همیشه برای تقویت سهام خانواده پوراتوس با چشم‌انداز بلندمدت تأثیر مثبتی بر مردم، سیاره زمین و جامعه از خودگذشتگی کرده است.

اندیشیدن به نسل‌ها

سدریک ون بل می‌افزاید: «یکی از نقاط قوت شرکت‌های خانوادگی مانند پوراتوس این است که به جای نتایج فصلی، به نسل‌ها فکر می‌کنند. به‌همین دلیل است که ما از مدلی عملیاتی با اهدافی فراتر از ارزش اقتصادی استفاده می‌کنیم. مدلی که بر پایه احترام، اصول توسعه‌پایدار و تعادل باشد. برای این منظور، ما در حال اجرای طرح‌هایی برای به حداقل رساندن مصرف آب، کاهش میزان تولید  CO2 و کاهش ضایعات هستیم. مواد خام با هدف تضمین درآمد پایدار برای کشاورزان  به‌صورت متعهدانه تامین می‌شود. ما هماهنگ با جوامعی که بخشی از آن هستیم کار می‌کنیم و با ارائه فرصت‌های آموزشی و تغییر‌دهنده مسیر زندگی در مدارس نانوایی خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم. ما متعهد به ایجاد یک محیط کاری دلسوز برای کارمندان خود هستیم که از تنوع استقبال می‌کنند و پیشرفت شخصی را ارتقا می‌دهند. من درباره آینده پوراتوس و اینکه چگونه به رشد شرکت خانوادگی خود ادامه خواهیم داد، امیدوار هستم.”

 

بیشتر بخوانید: توسعه لیبل پاک (تر) برای سلامت انسان

 

میکروسکوپ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *