گذر از چالش‌های بین‌المللی،با هولدینگ تابا

 

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور که مشکلاتی مثل تحریم‌ها ، تورم و نوسانات ارزی را به دنبال داشته و بسیاری از کسب‌و‌کارها، تولیدکنندگان و … حداقل با یکی از این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، هلدینگ بین‌المللی تابا خدمات ویژه‌ای را برای کسب‌و‌کارها برای حل این مسئله مهم در نظر گرفته که مستقیماً تأثیر تحریم‌ها و نوسانات ارزی را بر فعالیت متخصصان و تولیدکنندگان داخلی کمرنگ می‌کند.در میکروسکوپ با هم بخوانیم :

 

تأمین مواد اولیه

یکی از چالش‌های بزرگ تولیدکنندگان داخلی تأمین مواد اولیه است که تحت تأثیر مستقیم تحریم‌ها قرار گرفته است. در این شرایط ، تیم تخصصی هلدینگ بین‌المللی تابا به کمک تولیدکنندگان شتافته و تمامی مواد اولیه کارخانه‌ها و تولیدی‌ها را مستقیماً با کیفیت بسیار بالا از خارج از ایران تأمین می‌کند. همچنین در اقدامی بی‌سابقه و بی‌رقیب، تیم ما به‌صورت کاملاً حرفه‌ای برای مجموعه های تولیدی و خدماتی تحقیقات بازار، جذب مشتری و عقد قرارداد خارجی انجام می‌دهد.

یکی از چالش‌های مهم در ارتباط با بازار بین‌المللی ، تحریم‌های بانکی و عدم امکان دریافت LC و SPLC های خارجی است که منجر به از دست دادن مشتری‌ها و بازارها می‌شود. ما این مسئله را با دریافت و دیسکانت ارزی/ریالی LC و SPLC حل کرده‌ایم .

 

گسترش و توسعه کسب‌و‌کارها

گسترش و توسعه داخلی کسب‌وکارها چه در داخل مجموعه چه در خارج از ایران به صورت تخصصی توسط متخصصان هلدینگ تابا انجام می‌گردد. این هلدینگ در داخل ایران واحدهای تولیدی و صنعتی را برای اضافه کردن خط تولید، واحدها و دپارتمان‌های مختلف، همراهی می‌کند. در خارج از ایران نیز احداث شعبه‌ای از مجموعه در خارج از کشور، راه‌اندازی و همچنین توسعه بیزینس، درآمد ارزی قابل توجهی برای مدیران و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع به‌همراه دارد. برعکس این روند، هلدینگ تابا احداث شعبه‌ای از مارکت داخلی، ارائه امکانات و خدمات دریافت نمایندگی برندهای معتبر خارجی در ایران را برای صاحبان کسب‌و‌کار یا سرمایه‌گذاران داخلی به صورت تخصصی از مرحله مذاکرات و دریافت نمایندگی تا مجوزها و احداث و راه‌اندازی آن در ایران پوشش می‌دهد.

دریافت لایسنس‌های خاص بین‌المللی، شرکت دادن مدیران و متخصصان در سمینارها و نمایشگاه‌های خارجی در کنار تمامی خدمات فوق، در اختیار تولیدکنندگان و مدیران و متخصصان قرار می‌گیرد تا فعالیت‌های خود را مطابق معیارهای بین‌المللی به‌روز نگاه دارند.

 

خدمات مهاجرتی

هلدینگ تابا، مجموعه‌ای با خدمات بانکی بین‌المللی (خارجی و داخلی)، فعالیت ملکی شامل خرید و فروش املاک در خارج ازکشور (حتی تهاتر ملک در ایران با ملک خارجی یا بیزنس بین‌المللی)، خدمات حقوقی بین‌المللی و کاریابی خارجی و همچنین خدمات مختلف مهاجرتی را برای افراد علاقه‌مند به مهاجرت ارائه می‌دهد. اما اعتبار و وجه تمایز ما در خدمات بین‌المللی و بانکی آن است که این خدمات صرفاً با هدف مهاجرت انجام نمی‌پذیرد؛ این خدمات برای افرادی که حتی در پی مهاجرت نیستند بلکه قصد بین‌المللی نمودن کسب‌و‌کار خود، ایجاد درآمد ارزی یا توسعه کسب‌و‌کار خود را دارند ، ایده‌آل و در دسترس است .

 

 

برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید:

آدرس دفتر مرکزی : تهران-خیابان ولیعصر-باغ فردوس-بین فلاحی و پسیان-پلاک 2884-واحد 1

وبسایت :

شماره تماس استان تهران  : 1537

شماره تماس کشوری :  91313428 – 021 و 91035241 – 021

 

 

 

 

 

میکروسکوپ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 پادکست میکروسکوپمیکروسکوپ دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *